Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Üllatav põhjus, mis ajendab sind puhastusvahendeid ostma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Z Jan / PantherMedia / Scanpix

Enamasti ajendab meid poodi puhastusvahendite järgi minema asjaolu, et senine vahend on otsa saanud. Või on see ikka nii? Vastus võib sind üllatada.

Hiljuti avaldas tarbijauuringute ajakiri uurimuse tulemused, mille kohaselt ajendab kontrolli puudumine elus sind puhastusvahendeid ostma. Uskumatu?

Uuring näitas, et kontrolli puudumise tunne tekitab inimeses soovi haarata millegi kontrollitava järele, kirjutab HuffingtonPost. Tihti on selleks lihtsaim võimalus toidupood, kus tihti käiakse. Selle lahenduse juured võivad peituda ka puhastusvahendite reklaamide ülesehituses, mis näitab, kui lihtne on kontrollida segadust enda kodus.

Lahendus pole ka rahakotisõbralik. Uuringust selgus, et madala kontrolliga tarbijad kulutavad majapidamisvahenditele lausa kaks korda rohkem raha poeskäigu kohta. Ostukorvi satuvad just funktsionaalsed ostud, näiteks korgitser või nõudepesuvahend, kuna neid seostavad inimesed probleemi lahendamisega.

Järgmine kord, kui puhastusvahendi järele haara, mõtle, kas sul on seda praegu vaja.

Tagasi üles