Tuleb välja, et inimese nimetähed annavad vihjeid tema tulevaste eluvalikute kohta.
Kas inimese nimi mõjutab tema eluvalikuid?
Varasemad uuringud viitavad, et inimese monogramm võib suunata tema valikuid – kus ta töötab, elab või kellega abiellub, vahendas Time. Selle põhjuseks tuuakse varjatud isekus või positiivsete seoste loomise vajadus.
Näiteks võib Fredi-nimelisele inimesele meeldida mõte Fresnos elamisest, ettevõttes nimega Forever 21 töötamisest ja Ford F-150-ga sõitmisest.
Viimane sellealane uuring Whartoni professori Uri Simonsohnilt vaatleb nimetähtede mõju aga värske pilguga ja annab nähtusele teisi selgitusi.
Simonsohn analüüsis 2004. aastast pärit andmeid USA poliitiliste kampaaniate toetajate kohta - mis hõlmasid annetajate nime ja tööandjat – ning leidis, et inimese töökoha nimetus korreleerus pigem tema nime kolme esimese tähe kui lihtsalt initsiaaliga.
Simonsohni sõnul pole seose põhjuseks siiski varjatud isekus – hoopis vastupidi. Töötajad ei otsi sarnase nimega ettevõtteid, vaid asutajad ristivad firmad enda järgi. Walt Disney ei töötanud D-tähega algavas ettevõttes alateadliku külgetõmbe pärast tähe vastu, vaid sellepärast, et ta firma sedasi nimetas.
Teine alteratiivne selgitus seisneb etnilises või keelelises mõjus: VanBoven töötab ettevõttele nimega VanDyke ning LeBoeuf ettevõttele LeBlanc, kuna esimene elab hollandi keelt kõnelevas kogukonnas ning teine prantslaste piirkonnas. Van on levinud hollandi eesliide ja Le prantsuse oma.
Mis iganes nimetähtede mõju põhjuseks ka pole, ei vaidlusta keegi täielikult selle seost isekusega. Efekti tõeline tähtsus pole siiski veel selge. Simonsohn ütles, et ta ei kujuta ette, et kellelegi ei meeldiks enda nime esitäht rohkem kui teiste oma, kuid tõeliselt oluliste küsimuste puhul muudab see ilmselt vähe.