![Artikli foto](http://f7.pmo.ee/NGIhwu6Yr8fBzMI4F7CLpWaF5x0=/1442x0/filters:focal(1318x815:4542x2960):format(webp)/nginx/o/2017/02/15/6342423t1h4d04.jpg)
Trumpi poliitika vastu on sõna võtnud väga paljud disainerid. Maailmakuulus teksabränd Diesel on sellest inspireerituna loonud oma uue reklaamikampaania pealkirjaga «Make Love Not Walls».
Trumpi poliitika vastu on sõna võtnud väga paljud disainerid. Maailmakuulus teksabränd Diesel on sellest inspireerituna loonud oma uue reklaamikampaania pealkirjaga «Make Love Not Walls».
Diesel’i uus reklaamikampaania «Make Love Not Walls» vihjab otseselt Trumpi otsusele ehitada Mehhiko piiri äärde müür, mis takistaks inimeste sissevoolu Ameerikasse. Diesel on oma uue reklaami kohta öelnud, et see on ajalooliselt väga oluline hetk, kui viha, müürid ja hirm saavad valdavaks. Reklaami režissöör on David LaChapelle.
Reklaamkampaania kunstiline juht Nicola Formichetti selgitab, et «Diesel on selgelt viha vastu ja me tahame, et maailm teaks seda. Armastus ja kooseksisteerimine on oluline osa praegusest ühiskonnast, kus me tahame elada, ja tulevikust, mida me kõik väärime.» (Huffington Post)