Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Internet naerukrampides: kas sina märkad, mis on selle reklaami juures valesti? (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Anna Omelchenko / PantherMedia / Scanpix

Selle õnneliku paari nägudelt võib lugeda siirast üllatust ja rõõmu. Kõik oleks ju kena, kui reklaami tegijad ei oleks komistanud ühe künka otsa...

See on Taani reklaamifirma Predictori reklaam, mis näitab õnnelikku paari ühel väga olulisel eluhetkel - nad on just teada saanud, et nende perre lisandub kolmaski liige! On aga üks väike probleem... Fakt, et nad selleks rasedustesti abi vajasid, on ajanud internetirahva naerust pöördesse.

Reklaami loosungiks on: «Kui sul on vaja teada» ning kuigi see pole värske reklaam, vaid olemas juba aastast 2011, on see taas Twitteris uuele ringile läinud ning kogunud tohutult palju humoorikat vastukaja. Mõned pakkusid, et tegemist on maailma kõige rumalamate inimestega, teised aga, et ehk näitab test, et naine polegi rase.

Mis iganes selles reklaamis ka ei toimuks, on selge, et «kui sul on vaja teada», siis vähemalt sel konkreetsel paaril oli vaja teada juba seitse kuud varem...

Tagasi üles