Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Tudengi reklaamfilm, mida Adidas ignoreeris, aga mis purustas interneti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaader videost
Kaader videost Foto: Youtube / Kuvatõmmis

Vahepeal teevad firmade kommunikatsiooniosakonnad vigu ning teie ees on üks neist – vähemalt nii arvab lõviosa internetist. 26-aastane filmitudeng Eugen Mehrer lõi Adidasele geniaalse reklaamklipi, kuid suurfirma ignoreeris seda. Sellest hoolimata on tegemist videoga, mille vaatajad internetis on juba kuulutanud aasta 2017 üheks parimaks.

Bored Panda toob meieni vähem kui kuu ajaga Youtube’is üle kaheksa miljoni vaatamise kogunud klipi vanaldasest Saksamaa maratonijooksjast, kes veedab oma päevi trööstitus vanadekodus. Kui mees püüab taaselustada oma vana unelmat jooksmisest, murdub nii mõnegi vaataja süda. See on liigutav lühilugu, mis paneb sind tundma kõiki emotsioone ning ehk toob ka pisara silmanurka.

Tegemist on vaid proovitööga, millelaadseid valmistavad režisöörid, kes tahavad reklaamiäris kanda kinnitada. Kuigi Eugeni sõnul võttis ta korduvalt Adidasega ühendust, kuid jäigi reaktsiooni ootama.

Tagasi üles