The Fragrance Foundationi president Elizabeth Musmanno räägib portaalis The Fashion Spot, et naiste enimmüüdud parfüümide edu taga on algmaterjal. «Selles äris ei saa teha sidrunitest limonaadi, ükstapuha, kui palju kulutatakse pakendile, turundusele või reklaamile. Lõhnal peab olema oma seisukoht. Retsept peab olema õige. See on nagu suurepärane eine - kui see tabab märki, siis tahad seda üha uuesti ja uuesti.»
Musmanno tähelepanek selgitab hästi, miks mõned parfüümid on juba aastaid edukad vaatamata sellele, et igal hooajal tuleb turule uuemaid parfüüme, mis pole samuti halvad. «Jätkuvalt domineerib Chanel. 2001. aastal välja antud Coco Mademoiselle on pikka aega olnud väga kõrgel kohal,» märgib ekspert ja lisab, et kuigi oma osa edust tagab kindlasti brändi tuntus, on põhiline siiski hea lõhn. «Moemajad võivad välja anda meeldiva lõhnaga parfüüme ja kindlasti ei tee kahju, kui paki peal on kirjas Chanel või Dior, aga suurem osa tarbijatest ei tea tegelikult, kes on Viktor & Rolf ning et Flowerbomb on viie populaarsema lõhna hulgas. See tähendab, et tegu on tõesti hea lõhnaga ja parfüüm on tabanud märki.»
Need kümme parfüümi olid 2016. aastal populaarsuse ja müüginumbrite põhjal kõige menukamad:
Eau Tendre Eau de Toilette
Fragrance Eau de Toilette
Eau de Parfum Shooting Star Refillable Spray