Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Meeste moetrend, mis on oma aja ära elanud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: Panther Media/Scanpix

Tuntud rõivapood J. Crew tekitas oma oktoobrikuise kataloogiga internetis kerge paanikalaine, sest andis teada, et peenikese lipsu aeg on ümber. 

Jamie Murray
Jamie Murray Foto: XPOSUREPHOTOS.COM/Scanpix

J. Crew andis teada, et nad on oma lipsuvalikusse võtnud neljandiku võrra laiemad lipsud, et muutuvate proportsioonidega kaasas käia. Neile vastuseks teatas kohe Bloomberg:

«Vabandust, hipsterid, aga peene lipsu aeg on läbi». Meestemoe suurim lipulaev Esquire teatas veidi leebemalt:  «Ärge minge endast välja, kuid lipsud lähevad jälle laiemaks,» edastab Fox News.

Viimastel aastatel on olnud moes kanda 6 cm laiuseid või isegi kitsamaid lipse, kuid J. Crew kaudu väga peenikesi lipse enam osta ei saa. Moeväljaannete selgitusel oli see nagunii ajutine noorte trend ja standardiks on alati olnud 7 cm ja laiemad lipsud. 

Pole ka ime, et peened lipsud moest kaovad, sest kantakse neid ju liibuvate ülikondadega. Viimased on aga samuti oma populaarsust kaotamas. «Kahtlemata oleme me märganud muutust selles, mida klient ostab,» ütles ühe moeketi tegevjuht väljaandele CBS. «Lipsud on jälle läinud laiemaks, aga mitte nii laiaks nagu 90ndatel. Ma ei usu, et laiad Itaalia lipsud jälle popiks muutuvad.»

Tagasi üles