Galerii: Marimo Fashion viis uued kollektsioonid kliendile lähemale

Linda Pärn
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Marimo on kvaliteetmoodi viljelev moebränd, mis soovib, et luksus ning kõrgmood ei oleks kättesaamatu ega kauge. Et tuua kvaliteetmood inimestele lähemale, korraldas Marimo Lydia hotelliga Tartus ning Hilton Tallinn Park hotelliga Tallinnas pop-up butiigid, kuhu olid oodatud kõik moehuvilised tutvuma kahe värske kollektsiooniga «Perfect Puzzle» ning «Ordinary Miracles». 

Marimo pop-up Tartus toimus 10. ja 11. novembril Lydia hotelli Harald Mattiase saalis ning 17. novembril Hilton Tallinn Park hotelli Tallinn Bay sviidis.

Foto: Ingrid Lauringson ja Tanel Aruoja

Disainer Mariliis Soobardi sõnul olid üritused edukad: «Katsetasime esimest korda pop-up butiigi formaati, mis mujal maailmas on üsna levinud ning pigem tõusev trend otse kliendini jõudmiseks. Valisime hoolikalt keskkonnad, mis sobituksid Marimo väärtustega – väärikad kohad, kus oli rõõm vastu võtta uusi ja juba tuntud Marimo ning kvaliteetmoe austajaid. Nii Lydia hotell kui Tartu inimesed võtsid meid väga soojalt vastu ning kindlasti plaanime sinna tagasi minna. Seni oleme Tartu klientidega suhelnud peamiselt läbi online’i, kuid oli tore nende inimestega ka personaalselt tuttavaks saada. Tallinn üllatas külalisrohkuse ja huviga kvaliteetmoe vastu.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles