Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

USA turul populaarsust kogunud Eesti bränd avab Tallinnas esimese showroomi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Foto: Mardo Männimägi

Eestimaine meestele suunatud aksessuaaride bränd ÉSTIE on seni suurema osa tooteid müünud läbi veebipoe USA-sse. Alates selle aasta detsembrist plaanib ÉSTIE end senisest rohkem avada ka Eesti disaini- ja moehuvilistele. 

ÉSTIE tootevalikusse kuuluvad nii stiilsed kotid, ümbrised nutiseadmetele kui ka näiteks mansetinööbid. Firma eestvedaja Sven Purru sõnul on ÉSTIE aksessuaarides ühendatud kvaliteetne algmaterjal Euroopast ning Eesti nahakunstnike tootekvaliteet. «Toodetes kasutatav nahk jõuab meieni Itaaliast ja näiteks vilt tuleb ligi 100-aastase ajalooga Soome tootjalt. Lõpliku kvaliteedi tagab aga Eesti nahakunstnike disain ning oskuslik tootmine,» sõnab Purru. 

Felt SlimCase
Felt SlimCase Foto: Mardo Männimägi

Kui seni on läbi veebipoe ostjaid leidunud peamiselt USAst ning Araabia Ühendemiraatidest, siis viimasel ajal tunnevad kodumaise brändi vastu ühe rohkem huvi ka eestlased. «Selle trendi valguses otsustasimegi 9. detsembril avada showroomi Tallinna vanalinnas, Müürivahe 17. Seal on kõigil huvilistel võimalik enne ostmist toodetega lähemalt tutvuda ja tooteid ka reaalselt kogeda.»

Tagasi üles