Luksusmoebränd Escada korraldas neljapäeva õhtul Tallinnas Swissotelis uue kollektsiooni Resort 2017 eksklusiivse moeetenduse Skandinaavias ja Baltimaades.
Luksusmoebränd Escada esitles uut kollektsiooni eksklusiivselt Tallinnas
Escada Resort 2017 on inspireeritud Inglise kunstniku David Hockney stiilist ja tema California basseinimaalide seeriast. Teosel «Kunstniku portree (bassein kahe figuuriga)» (Portrait of an artist (pool with two figures), portreteerib Hockney harmoonilist ja puhaste värvidega paletti, mis iseloomustab tema aega Los Angelesis.
Hockney’st inspireeritud roosad ja sinised toonid väljenduvad plisseervillal ning luksuslikul satiinil. Muster pärineb kunstniku teostest ning akvarellide lillemuster on uue hooaja avamise märgiks. Kontrastsetele nööpidele ja aksessuaaridele on iseloomulik valge värv, mis vihjab Hockney kiiksuga, merelisele ja sportlikule stiilile. Kunstnikele iseloomulikud kolmveerandvarrukad lisavad õhulistele pluusidele volüümi ja pehmed volangid viitavad uues Resort 2017 kollektsioonis Hockney taiesele «Suurem sulps» («A Bigger Splash»).
Rootsi kroonprintsessi Victoria, Heidi Klumi, Helen Mirreni ja paljude teiste kuulsuste lemmikute hulka kuuluva Escada etenduse viis läbi ettevõtte rahvusvahelise kommunikatsiooni, sündmuste ja kuulsuste riietamise eest vastutav Lisa Stuhler.
«Tallinn on Escada uue kollektsiooni Resort 2017 esitlemiseks suurepärane paik, ühendades endas mitmete kultuuride moe- ja ilumeele parimad omadused ning Escada brändi esindatavad väärtused on neis kõigis kõrges hinnas,» ütles Stuhler. «Peen kvaliteet, meisterlikkus ja rõivaste suurepärane istuvus koos iseloomulike värvide, mustrite ja detailiarmastusega on põhimõtted, mille eest Escada seisab.»
Escada Resort 2017 kollektsiooni esitles 9 EMA Model Managementi modelli, kelle valis välja Saksamaa moemaja. Eestis saab Escada brändi tooteid osta Tallinnas aadressil Rävala 6 asuvast kauplusest Finest Fashions.
Escada Eesti tegevjuhi Martten Kaldvee sõnul on Resort 2017 kollektsiooni esitlemine Tallinnas suur au ja tunnustus, ent samas ka oluline vastutus.
«Escada nimi kõneleb moemaailmas iseenda eest. See on luksusbränd, mis on kõrgelt hinnatud ja armastatud terves maailmas ning Escada Resort 2017 esitlusega soovime seda lähemalt tutvustada Skandinaavia ja Baltimaade moegurmaanidele,» ütles Kaldvee.
Maailma juhtiva naisteriiete luksusbrändina on Escada tunnusjoonteks moodne elegants, glamuur ja sensuaalne naiselikkus. 1978. aastal Margaretha ja Wolfgang Ley poolt asutatud bränd peegeldab peent kvaliteeti, meisterlikkust ja suurepärast istuvust, mida iseloomustavad värvid, mustrid ja armastus detailide vastu.
Brändi kaks tootesarja Escada ja Escada SPORT pakuvad oma klientuurile elustiili kontseptsiooni riietusele, mis hõlmab kõike alates ihaldusväärsetest igapäevarõivastest nii tööle kui vabaks ajaks kuni glamuursete õhtutualettideni.
Lisaks rõivastele, jalatsitele ja käekottidele kuuluvad Escada tootevalikusse parfüümid, prillid, käekellad ja ehted. Escada Group tegutseb Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias ning on 80 riigis esindatud 1000 müügipunktiga.