70ndatel võeti rõivatööstuses kasutusele mõõdustikud, mis põhinevad vööümbermõõdul, numbrid seejuures aga läksid aina väiksemaks, lisandusid näiteks suurused 4, 0 ja nüüdseks isegi 00. Nii juhtuski, et naine, kes varem oli vööümbermõõdu põhjal suuruses 12, oli ühtäkki suuruses 8. Ameerikas on kasutusel ka sõna vanity sizing ehk edevusele rõhuv mõõdustik, mille eesmärk on panna riideesemele väiksem number, et inimesel oleks parem tunne seda endale osta. Nii muutusid suurusnumbrid turundusvahendiks. Kuna kõiki kliente on võimatu rahuldada, valivad firmad välja inimesed, kes sobivad nende brändi jaoks kõige paremini ning nummerdavad oma rõivad vastavalt nende soovidele – see tähendab, et ka brändid, mis kuuluvad samale katusfirmale, võivad kanda täiesti erinevaid numbreid.
Seega – kui sa tunned poes riideid proovides end frustreerituna, püüa meeles hoida, et asi pole sinus ega sinu kehas. «Me oleme sobivad täpselt nii, nagu me oleme,» ütleb dr Lynn Broody, kes on moe- ja tekstiilitehnoloogia professor New Yorki ülikoolis. «Asi pole sinus, asi on tööstuses. Tegemist on lihtsalt suvaliste numbritega. Need ei tähenda mitte midagi. Ja kui sulle ei meeldi suurusnumber, lõika silt riietelt maha!»
Vaata ka Voxi videot! NB! Video on inglise keeles.