Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Pilk peale! USA turul populaarsust kogunud Eesti bränd plaanib Tallinnas avada esimese showroom'i

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
ÉSTIE
ÉSTIE Foto: Mardo Männimägi

Eestimaine meestele suunatud aksessuaaride bränd ÉSTIE on seni suurema osa tooteid müünud läbi veebipoe USA-sse. Alates selle aasta detsembrist plaanib ÉSTIE end senisest rohkem avada ka Eesti disaini- ja moehuvilistele. 

ÉSTIE kotid
ÉSTIE kotid Foto: Mardo Männimägi

ÉSTIE tootevalikusse kuuluvad nii stiilsed kotid, ümbrised nutiseadmetele kui ka näiteks mansetinööbid.

ÉSTIE mansetinööbid.
ÉSTIE mansetinööbid. Foto: Mardo Männimägi

Firma eestvedaja Sven Purru sõnul on ÉSTIE aksessuaarides ühendatud kvaliteetne algmaterjal Euroopast ning Eesti nahakunstnike tootekvaliteet.

ÉSTIE
ÉSTIE Foto: Mardo Männimägi

«Toodetes kasutatav nahk jõuab meieni Itaaliast ja näiteks vilt tuleb ligi 100-aastase ajalooga Soome tootjalt. Lõpliku kvaliteedi tagab aga Eesti nahakunstnike disain ning oskuslik tootmine,» sõnab Purru. 

ÉSTIE
ÉSTIE Foto: Mardo Männimägi

Kui seni on läbi veebipoe ostjaid leidunud peamiselt USAst ning Araabia Ühendemiraatidest, siis viimasel ajal tunnevad kodumaise brändi vastu ühe rohkem huvi ka eestlased. «Selle trendi valguses otsustasimegi veel enne jõule avada showroom’i Tallinna vanalinnas, kus kõigil huvilistel on võimalik enne ostmist toodetega lähemalt tutvuda ja tooteid ka reaalselt kogeda.»

ÉSTIE
ÉSTIE Foto: Mardo Männimägi

Showroom’i avamise kuupäev ja asukoht avalikustatakse novembris. Seni on võimalik toodetega tutvuda e-poes ning Instagramis.

Tagasi üles