Minu sümpaatia kuulub nendele, kes kasutavad oma aju, nutikust, et saavutada häid tulemusi väheste kulutustega – puutun sellega oma töös ise kokku. Minu jaoks tähendab see, et mul on vaja teha kiiresti üks projekt – eskiisid ja arvutused, aga laual on mul vaid paber ja harilik pliiats. Pole arvutit, pole internetti, on vaid probleem ja minu tahtmine see lahendada.
Võiks öelda, et sellise filmi suurele ekraanile jõudmine on omaette kõva sõna. Aga nüüd kriitika juurde ja küsimus on, kas alustada halvast või heast? Olgu, esmalt sellest, mis minu arvates oli halb.
Alles filmi lõpupoole jõudis mulle kohale, mis kogu aeg veidi pinda käis – suud ja tekst ei ole sünkroonis! Kohati ikka häirivalt suures nihkes. Kui tahaks päris kuri olla, siis võiks öelda: kuidas selline üle jala jama üldse suurele ekraanile jõudis?! Aga tuleks pöörduda alguse juurde tagasi: gerilja-meetod, kus väga nappide vahenditega aetakse asju. Ma saan aru küll, et heli ja pilti korraga ülesse võtta nii, et pärast peaks ainult elementaarselt kohendada, on pea võimatu – vaadake, kuidas võimeldakse selle pika ridva otsas oleva mikrofoniga, et see oleks rääkijale võimalikult lähedal, samas aga ei tolgendaks ekraaninurgas, mida on isegi korralike eelarvefilmidega juhtunud. Aga muidugi öeldakse, et kes suudab enda üle korralikult irvitada, selle suhtes on teiste irvitused juba mannetu lalin. Eks mu arvustus seda ju ongi, sest avakaadrites olnud tootja Alarahastatud Filmikompanii oli ju piisavalt teravmeelne, et kriitikute edaspidiseid nendepoolseid teravmeelsusi juba eos summutada. Nojah, aga mina pole ju kriitik.