Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Galerii: Adidase uus kollektsioon on pühendunud sportlaste võistluseelsele keskendumisele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Dagmar Lamp
Copy

Maailmakuulus spordiriiete tootja adidas lansseeris uue sportlastele mõeldud tootegrupi – adidas Athletics, mille kollektsioon on suunatud spetsiaalselt võistluseelsele ajale, mil sportlased peavad keskenduma eesootavale sooritusele või uuele katsele, vajades vaiksemat – omaette analüüsimise aega.

10. septembril jõuab ka Eesti spordikauplustesse adidas Athletics kollektsiooni esimene toode Z.N.E treeningjakk, mille disainis on arvestatud sportlaste vajadust spordivõistlustel keskenduda.

Enne spordikauplustesse jõudmist said ligikaudu 20 000 sportlast üle maailma uudse Z.N.E jakiga eksklusiivselt tutvuda – nende seas ka Eesti kergejõustiklased ja Rio olümpiamängudel osalenud sportlased.

Minimalistliku disainiga kvaliteetsest kangast disainitud kahekihiline Z.N.E. treeningjakk vähendab ümbritsevat müra – nii on sportlastel võimalik keskenduda võistlusareenil vaid kõige olulisemale.

«Adidas Athletics on loodud arvestades sportlaste tagasisidet senistele toodetele ning nende vajadusi nii treeningutel kui ka võistlussituatsioonides. Sportlaste jaoks algab vaimne töö juba tunde enne võistlust ja jätkub pärast võistlust. Igal sportlasel on oma nipid ettevalmistuseks – olgu selleks siis hingamisharjutused, muusika kuulamine või muud sellist, mis aitab keskenduda,» tõi esile adidas Eesti turundusjuht Triin Kullerkupp eripärase spordijaki eeliseid.

Tagasi üles