Toodi välja ka mudelieelistusi – näiteks Jeep Wrangler sai kiita navigatsiooni – ja multimeediasüsteemi eest ning selle eest, et on olemas istmesoojendus ja piisavalt laadimispistikuid nutitelefoni, tahvelarvuti ja muude seadmete jaoks.
Veel tõsteti esile tagurduskaamera olulisust, sealjuures taheti, et see teeks ka pilte – näiteks kui keegi sõidab autole tagant otsa, salvestaks kaamera juhtunu koos süüdlase numbrimärgiga. Samas see, kui kaamera salvestab otsatagurdamise oma auto puhul, ei ole jälle nii hea… sest enese õigustamiseks või kindlustusega asja klattimiseks kulub kohutavalt palju energiat.
Ameerika Ühendriikide seadused nõuavadki, et pärast 2018. aasta maikuud toodetud sõidukitel peab olema tagurduskaamera; salvestusfunktsiooni nõuet vähemalt praegu neile kaameratele ei esitata.
Tootjad juba rabelevad naiste õnne nimel
Nissan, Ford ja Volkswagen on oma uute mudelite loomisel juba naistele mõelnud. Järgides globaalset tervisetrendi, varustatakse sõidukeid kliimasüsteemidega, mis suudavad õhust välja filtreerida peenemaidki tolmuosakesi, viiruseid ning seeneeoseid ning värskendada salongiõhku ioniseeriva funktsiooniga. Naistele meeldivate sõidukite loomisel on trendiks ka ergonoomilised istmed ja tippkvaliteetsed salongimaterjalid.
Ka Porsche mõtles välja, mis auto naistele meeldib ning kuidas sõnumit «Me teame, mis te tahate» kommunikeerida. 85 protsenti Porsche ostjatest on mehed; ja seda protsenti tuleb hakata naiste poole kallutama. Selleks, et müüa naistele Porsche Macani, valis Porsche 2013. aastal oma brändisaadikuks tennisestaari Maria Šarapova.
Macan on piisavalt suur, et mahutada ära kasvõi terve ostukärutäis toidukaupa, aga ta suudab ka siis sõita nagu sportauto. Lisaks on Macanil lugematul arvul varustust ja valikuid, sealhulgas Luxor Beige värvi näidikupaneel ja mürasummutavad turvaklaasid.
Näiteks 2014. aasta Mercedes Benz S-klassi salong on varustatud parfüümidosaatori ja ioniseeriva funktsiooniga kliimasüsteemiga ning autos on vähendatud plastmaterjalide kasutamist. Istmete reguleerimiseks on installeeritud sadakond elektrimootorit ja mälu ning naise keha ergonoomikat järgivad istmed on varustatud massaažifunktsioonidega.
Varustus ei ole muidugi ainus hüve, millega autotootjad naiskliente ligi meelitavad. Jaapanis on pilootprojektina avatud Nissani müügiesindus, kus töötavad ainult naised. Eesmärk on muuta autoostukogemus naiste jaoks meeldivamaks.
Naistöötaja pakub muuhulgas lapsehoiuteenust ajaks, kui naisklient autoga tutvub, naismehaanikud selgitavad kõike asjasse puutuvat lihtsas inimkeeles ilma keerukat autovaldkonna terminoloogiat kasutamata ning naismüüjad teavad täpselt, mida naisostja ühelt autolt ootab…