Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Parfüüm, mida vähemalt 40 000 naist peab oma signatuurlõhnaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Maailma ühe suurima jaemüügiketi Sephora veebipoes on üks parfüüm, mida kiidetakse ja ostetakse kõige rohkem. 

Paljud naised on ajapikku kindlaks jäänud ühele parfüümile, mida peavad oma signatuurlõhnaks. Seetõttu ei satu nad ka naljalt parfüümipoodi uusi lõhnu nuusutama, sest nad pole huvitatud sellest, et müüjad neile midagi pähe määriks. Pigem teevad nad oma ostu internetist, sest valik on nagunii ammu langetatud. 

Elite Daily kirjutab, et sephora.com veebipoes on järjepidevalt kõige ostetum ja hinnatum lõhn Chloé’s Eau de Parfum. Veebipoes on selle oma lemmikuks märkinud umbes 40 000 klienti ja selle keskmine hinnang on peaaegu viis tärni. 

 

A photo posted by J∀NE 주기선l (@qxqxx__) on

2008. aastal välja antud Chloé’s Eau de Parfum on klientide arvustuste põhjal ilus klassikaline lõhn, mis on väga praktiline ja mitmekülgne. Väidetavalt kestab lõhn kogu päeva ja sobib nii tööle kui peole. 

Hea lugeja, kas sinul on oma lemmiklõhn?

Tagasi üles