Ka veganimärgistuse lisamine tootele muudab selle tarbijale oluliselt atraktiivsemaks. Euromonitori raportist selgus, et tooted, millel on märgistus «vegan», on üha populaarsemad. Ettevõtjatel soovitatakse toodetel see selgelt esile tuua, sest veganiliikumise suurenedes on nõudlus selliste toodete järele hüppeliselt kasvanud ja kasvab veelgi.
Veganlus ei ole ainult tarbimine, kuid suur osa meie elust keerleb paratamatult tarbimise ümber, sellest omakorda suur osa just toiduainete tarbimise ümber. Sest toit on üks olulisemaid asju meie elus. Seetõttu on veganid rõõmsad, kui on leidnud toote, mis ei sisalda loomset osist. Veganite puhul on tegemist tänuväärsete ja truude klientidega, kes uute veganitoodete ja -toitude kohta jagavad Facebooki-gruppides ja oma kogukonnas infot ka teistele veganitele. See omakorda aitab nende toodete läbimüüki suurendada isegi ilma firma endapoolse reklaamita. Mõned kuud tagasi võttis üks Eesti poekett valikusse uued veganijäätised. Kohe ilmus info Facebooki veganigruppi, kus on ligi 10 000 liiget. Jäätised müüdi paari päevaga läbi ja nii mitu korda järjest, enne kui kauplus mõistis, et peaks neid kohe varuga tellima.
Veganitooteid ei osta vaid veganid, vaid ka inimesed, kes soovivad loomse tarbimist vähendada või lihtsalt proovida uusi ja huvitavaid tooteid. Üha suurenev veganikogukond ja veganitoodete vastu huvi tundvate inimeste hulk tähistab üha suuremat tarbijaskonda. Seda tulusam on just praegu üha enam veganitooteid turule või toidukohtade valikusse tuua. Kui kümneliikmelisest grupist on üks inimene vegan, kuid restoranis pole ühtegi veganitoitu, siis on tõenäoline, et see grupp ei tule sinna sööma. Seega ei ole restoran ilma mitte ainult potentsiaalselt suurest hulgast veganiklientidest, vaid ka teistest klientidest.
Kasuta ära tulusat turusituatsiooni ning loo oma veganifirma, arenda välja mõni veganitoode või võta oma ettevõtte valikusse müügile veganitele sobilikke asju. Tulevik on veganluse päralt ja just praegu on õige aeg ettevõtjana selle liikumisega ühineda.