Kes on külastanud Itaaliat, teab, et itaalia naistel on omamoodi aura. Nende stiil paistab silma, kuid võib tunduda üheaegselt nii vaevatu kui ka ülepingutatud. Siin on viis itaallannade stiilinippi, mis tasuks meil kõigil kõrva taha panna.
Viis itaallannade stiilinippi, mis tasub kõrva taha panna
1. Ole oma välimuse suhtes enesekindel.
Itaalia naised on ääretult enesekindlad, kirjutab Verily Magazine. Nad tunnevad oma riigi üle uhkust ning nad teavad, et kuigi stiilne välimus on oluline, ei ole see elu ja surma küsimus. Teiste sõnadega: asi pole vaid meigis ja riietes, asi on selles, kuidas sa selle välja kannad.
2. Ära ole perfektsionist.
Itaalia naine teab, et perfektsust ei ole mõtet taga ajada. Mõtle ise – kas itaallanna muretseb, mitu kalorit on tema pastas? Muidugi mitte! Ta on liiga ametis oma elu elamisega. Ta ei tunne sisemist tungi näha välja veatu, ta kannab täpselt seda, mida soovib ning on seejuures loominguline.
3. Tee oma kehale kompliment.
Kui sa tahad järgida itaalia stiili, siis pea meeles oma kehale sobivaid rõivaid kanda. Itaalia naine teab, et õigesti rõhutatud kehatüüp on alati moekas. Tänu sellele on sealne tänavamood väga naiselik. Kui ka sina tahad Itaalia vaibi oma garderoobi tuua, siis tee selgeks, millised seelikud, kleidid ja topid just sinu kehatüübiga sobivad.
4. Lõbutse! Itaallanna eesmärk pole mitte sulanduda, vaid esile tõusta.
Hallikirju rõivastus ei kuulu nende lemmikute hulka, pigem mängivad nad stiili ja aksessuaaridega, et silma paista. Totrad mustrid, kontrastsed värvid, julged volangid – lõbutse moega!
5. Ole trendidest üle.
Jah, itaalia naine teab, kuidas trende järgida, kuid nad teavad, et mõned stiilid elavad üle kõik moeröögatused ja on ajatud. Nende jaoks on rõivad iseenda väljendamise vahend. Itaallannad on tuntud julgete ja kirglikena ning nende riietumisstiil väljendab seda ideaalselt. Kui sa tahad teha samme selles suunas, siis võta kõigepealt kavasse mõne kaltsupoe külastamine, et saaksid maigu suhu, mis on need esemed ja stiilid, mis sind kõige paremini kõnetavad.