Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Suuri rindu ülistav reklaam tekitab paljudes pahameelt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: SCANPIX

Kehakaal ja -kuju on jututeemad, mida naised eelistavad tavaliselt vältida. Me võime end võrrelda sotsiaalmeedias või ajakirjades olevate piltidega ja tavaliselt tekitab see vaid negatiivseid emotsioone, eriti tundlikud on selliste võrdluste suhtes teismeealised neiud.

Suurbritannias tuli hiljuti välja reklaam, mis puudutab just kehakuvandi teemat, aga kahjuks on paljude arvates tegemist reklaamiga, mis annab vale sõnumi. Nimelt tegi ilukirurgiakliinik Transfrom reklaami, kus astub üles moeblogija Sarah Ashcroft (YouTube'is tuntud nime all That Pommie Girl), kes räägib sellest, kuidas kunstrinnad aitasid tal enesekindlamaks muutuda, kirjutab Elite Daily.

21-aastane Ashcroft räägib videos, et varem ei vaadanud ta «kaelast allapoole», sest seal polnud midagi, mida talle oleks meeldinud vaadata. Aga rinnaoperatsioon muutis seda.

Reklaam keelati Suurbritannias kiirelt ära, sest vaatajad kurtsid, et see tekitada noortes naistes ebakindlust. Reklaami kohta öeldi, et see «võib kahjustada teismelisi», sest reklaamist jääb mulje, et suured rinnad tagavad edu ning populaarsuse.

Transform andis omalt poolt välja ka pressiteate, milles seisab: «Reklaam ei vihja kuidagi sellele, et Sarah populaarsus on tingitud tema rindadest. Me mõistame, et ilukirurgia võib tekitada vastakaid emotsioone ja et ühiskonnas on alati inimesi, kes on selle vastu.»

Tagasi üles