Loodetavasti ei tule see kellelegi suure üllatusena, aga asjaolu, et mõne toidukauba nime taga või reklaamides lööb kaasa mõni tuntud inimene, ei tähenda veel seda, et sa peaksid seda kaupa ostma või tarbima.
Teadlased: kuulsused reklaamivad ebatervislikke toidukaupu
See, kui kuulsused erinevaid tooteid reklaamivad, ei tähenda isegi seda, et nad ise neid tarbiksid. Ja värske uuring näitas, et kindlapeale ei tähenda see seda, et tegemist oleks tervislike toodetega, kirjutab Glamour.
Teadlased analüüsisid toitude ja jookide reklaame, milles on kaasa löönud tuntud lauljad (will.i.am, Justin Timberlake, Maroon 5, Britney Spears jne). Analüüsitud reklaame oli YouTube’i vahendusel kokku vaadatud üle 313 miljoni korra.
Aga see, kui reklaam või toode on populaarne, ei tähenda kindlasti seda, et see mõjuks sulle hästi. Veelgi enam, ükski analüüsitud toodetest ei sisaldanud puu-, juur- ega teravilju. Nende toodete hulka kuuluvad näiteks maiustused, kiirtoit, limonaad, dieetlimonaad. 81 protsenti analüüsitud toodetest olid väga kesise toitaine sisaldusega.