Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Pildid: 70 Baltika naist tähistas kleidikandmispäeva

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy

Baltikumi suurima moeettevõtte Baltika naispere enam kui seitsekümmend kaunitari riietasid end tänase kleidipäeva puhul kleitidesse.

Baltika Kvartali sisehoovis toimunud väikesel kogunemisel ütles Baltika Grupi Eesti tütarettevõtte Baltman OÜ raamatupidaja Kristyn Nuutmann, et tunneb ennast kleitides kõige mugavamalt. «Kannan kleite igal võimalusel. Minu jaoks teeb kleidist täiusliku kleidi hea istuvus ja imeilus disain,» ütles Kristyn Nuutmann. Baltika moebrändi Bastioni disainer Triinu Jõhve, keda peetakse küllusliku käekirja järgi naiselikkuse asjatundjaks, ütles, et kleit sobib igaks elujuhtumiks. «Eriti praktiline valik on kleit juhul, kui tööpäeva lõpus on vaja särada mõnel üritusel. Pidulikuma ilme saad tekitada kingade ja aksessuaaride lisamisega,» ütles Triinu Jõhve.

Baltika Grupp on Baltikumi suurim ja pikima ajalooga moeettevõte, kellele kuulub viis rahvusvaheliselt edukat kvaliteetmoe brändi – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltikal on Eestis, Lätis ja Leedus enam kui 90 brändikauplust, lisaks pakutakse viie moebrändi kollektsioone Ukraina, Valgevene, Venemaa ja Tenerife frantsiisipoodides, Saksamaa suurimas kaubamajade ketis Peak & Cloppenburg ning rahvusvahelises e-poes Andmorefashion.com.

Tagasi üles