Ei olegi täpselt võimalik kommenteerida, kui palju erinevaid rassistlikke ja seksistlikke stereotüüpe siia ühte lühikesse reklaami ära mahutatud on.
Ülirassistlik Hiina pesuvahendireklaam lõi inimesed pahviks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiina pesuvahendi Qiaobi reklaam tundub olevat tehtud «humoorikas» võtmes, kus jäetakse mulje, et «tõupuhas» indiviid on ikka palju parem.
Väidetavalt on tegu Itaalia pesufirma Colora reklaami jäljendamisega, kus kasutatakse sama võtet. Seal aga jõutakse vastupidisele järeldusele: mida värvilisem, seda parem. Kaks reklaami on tõepoolest märgatavalt sarnased.
Qiaobi reklaam, mis pandi Facebooki üles eile, on tänaseks kogunud ligi 3 miljonit vaatamist.