/nginx/o/2016/05/27/5438921t1hbdb2.png)
Ei olegi täpselt võimalik kommenteerida, kui palju erinevaid rassistlikke ja seksistlikke stereotüüpe siia ühte lühikesse reklaami ära mahutatud on.
Ei olegi täpselt võimalik kommenteerida, kui palju erinevaid rassistlikke ja seksistlikke stereotüüpe siia ühte lühikesse reklaami ära mahutatud on.
Hiina pesuvahendi Qiaobi reklaam tundub olevat tehtud «humoorikas» võtmes, kus jäetakse mulje, et «tõupuhas» indiviid on ikka palju parem.
Väidetavalt on tegu Itaalia pesufirma Colora reklaami jäljendamisega, kus kasutatakse sama võtet. Seal aga jõutakse vastupidisele järeldusele: mida värvilisem, seda parem. Kaks reklaami on tõepoolest märgatavalt sarnased.
Qiaobi reklaam, mis pandi Facebooki üles eile, on tänaseks kogunud ligi 3 miljonit vaatamist.