Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Pesubrändi müük tõusis hüppeliselt pärast pilditöötlusest loobumist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Modell Iskra Lawrence on üks Aerie reklaamnägudest. Fotol kannab ta Aerie pesu.
Modell Iskra Lawrence on üks Aerie reklaamnägudest. Fotol kannab ta Aerie pesu. Foto: XPOSURE

2014. aastal otsustas pesubränd Aerie teha tähtsa sammu: nad lõpetasid oma reklaamfotode töötlemise ja esitasid sellega väljakutse supermodellidele kehtestatud standarditele. Paljude suureks üllatuseks mõjus see pesubrändi toodete müügile imehästi.

Pärast kampaania #AerieReal algust, tõusis Aerie müügitulu 2015. aastal 20 protsenti ja ennustati, et see tõus jätkub. Sellel aastal on pesutootja müügitulu kasvanud lausa 32 protsenti ja kuigi tõusu ennustati ette, on numbrid siiski paremad, kui eksperdid julgesid loota, kirjutab Huff Post.

Aerie president Jennifer Foyle ütles Business Insiderile antud intervjuus, et ühel hetkel istusid nad terve tiimiga maha ja mõtlesid, mis praegu toimub noorte ning järgmise põlvkonnaga. «Meile tundus, et nüüdisaegsed noored on enesekindlamad ja tugevamad kui eales varem. Me mõistsime, et selline samm mõjuks neile,» rääkis ta.

Aerie kuulub American Eagle'i gruppi ja selle juht Jay Schottenstein sõnas, et kõnealust pesubrändi ootab ilmselt ees suur tulevik. Tema sõnul on neil plaanis Aeried muudkui edasi arendada, et kliendibaas järjest kasvaks. 

Tagasi üles