Sotsiaalmeedia abiga on muutunud nähtavamaks inimeste kannatused ning jõukatel on keerulisem ennast vaestest isoleerida.
Sellest tulenevalt on üha rohkem inimesi hakanud mõistma, et indiviidi heaolu mõjutab ka tema kõrval olev teine inimene. Ma võin olla rikas ja tagada oma perekonna jõukuse, aga kui mu naabrid (või nende naabrid või kaaslinlased, kaasriiklased jne) on vaesed, siis saavad varem või hiljem nende probleemidest ka minu probleemid.
Kui ebavõrdsus inimgruppide vahel paisub liiga suureks, muteerub see kuritegevuseks ning appi tuleb kutsuda politsei ning vaja võib minna isegi sõjaväe abi, kuid politsei ja sõjavägi tegelevad siiski pigem tagajärgede leevendamisega. Mõte on selles, et piisava võrdsuse puudumisel eskaleeruvad probleemid inetuteks sündmusteks, mis muudavad elu paratamatult keerulisemaks ka jõukamate jaoks.
Nii polüarmastuse kui peremudeli kui ka areneva postkapitalismi kui majandusmudeli puhul on tegu jagamisega (mis toetub, muide, oskuslikule kommunikatsioonile ja tehnoloogiale). Ja nüüd tuleb mängu perekond. Mulle on mõnikord öeldud, et see kõik on väga tore, aga kuidas polüamoorselt elavad inimesed ehk n-ö polüd lapsi kasvatavad? Vastuseks mõelge suguvõsadele. Suguvõsa liikmed on just nagu sõbrad, keda sa pole ise valinud ning kes figureerivad su elus perekondlike sidemete tõttu, mis võivad olla tekkinud ka kogemata. Meil on nii toetavaid kui ka vähem toetavaid sugulasi. Ja nüüd kujutagem ette, mis oleks, kui saaksime kõik sugulased isiklikult välja valida. Iga onu, tädi, lell jt oleks läbinud meie enda filosoofia filtri ning osaleks meie (ja meie laste) eludes seetõttu, et tajume nendelt suurt tuge. Täpselt nii suhestuvad või toimivad ideaalis polüde armastatud ja kaaslased nende laste suhtes. Loomulikult on ka polüde hulgas keerulisemaid isiksusi, rõhk sõnal «ka» – harvu ebaoptimaalsusi leidub nii monodel kui ka polüdel, ning lõppeks polegi oluline, kas tegu on DNA- või armastusseosega, peaasi et inimene on meie ja meie lähedaste suhtes respekteeriv ja toetav.