Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Pesubränd Victoria's Secret astus taas ämbrisse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Victoria's Secreti modell Taylor Hill reklaamib bralette'i kollektsiooni.
Victoria's Secreti modell Taylor Hill reklaamib bralette'i kollektsiooni. Foto: Meleah Loya/AFF/PA Images

Victoria's Secret on küll rahvusvaheliselt tuntud ja väga edukas pesubränd, kuid paistab, et nad ei suuda kunagi kõiki naisi korraga õnnelikuks teha. Nad on kriitikat saanud liiga saledate modellide, liigselt polsterdatud rinnahoidjate ja veel palju muu pärast.

Nüüd on pesubränd taas teinud midagi, millega paljud naised pole rahul. Nimelt lasi Victoria's Secret välja reklaami, mis promob pesubrändi toodet bralette, mis on sisuliselt ilma polsterduseta rinnahoidja, mida saab kanda ka täiesti eraldiseisva ülaosana, kirjutab Cosmopolitan. 

Reklaami hüüdlauseks on: «Ilma polsterduseta on nüüd seksikas!». See on aga paljusid ärritanud, sest siiani on Victoria's Secreti rinnahoidjad olnud reeglina polsterdatud ja rinnapartiid toetavad. Fännid on arvamusel, et värskeim reklaam läheb pesubrändi eelnevate toodetega vastuollu.

Lisaks sellele on paljud naised kurtnud, et bralette sobib vaid neile naistele, kel on väikesed rinnad. Üks naine kirjutas Twitteris, et need, kelle rinnakorvi suurus on suurem kui B, ei saa seda rinnahoidjat kanda. Suurema rinnapartiiga naised tunnevad end jällegi kõrvalejäetuna ja kritiseerivad pesubrändi selles, et nad eelistavad saledaid ning väiksema rinnapartiiga naisi. 

Tagasi üles