Kõik inimesed, kes lähevad koolitusele või tehniku juurde, peavad uurima, kui pädev on tehnik. Teenuse pädevus väljendub tihti summas ning see summa, mis välja tuleb käia, on päris suur. Inimesed, kes tahavad püsimeiki saada, ei taha tihtipeale seda summat maksta ja otsivad alternatiive.
See kehtib alaealiste puhul, sest nende jaoks on tähtis, et kui ema on lubanud ja raha selleks andnud, siis see tuleb kohe ära kulutada, et ta ringi ei mõtleks ja nemad ongi see generatsioon, kes lähevad esimeste ettejuhtuvate tehnikute juurde. Teine vanus, kui vanuseid välja tuua, on 45 ja sealt edasi naisterahvad, kes internetis ei ole väga kursis ja vaatavad lendlehti, mis tulevad postkasti või on kellegi tuttava käest kuulnud ning lähevad selle peale välja ja teevad vähe taustauuringut.
Tegelikult peaks seda kindlasti rohkem tegema, et vaadata, kus on tehnik õppimas käinud, kelle juures koolitamas ja tema töid jälgima.
Milline on kõige meeldejäävam lugu, kui olete kellegi näonaha ära päästnud ja milline on kõige traagilisem?
Kõige traagilisem on ühe noore tütarlapse lugu, kes lõpetas psühholoogi ja ilukirurgi juures, kui tema kulmud reaalselt ära kraabiti ja oli vaja minna ilukirurgiasse, et need korrastada.
Kõige liigutavam lugu, milliseid on tegelikult väga palju, aga võtan nädalataguse, kui käisin Soomes koolitamas ja tuli üks modell, kelle kulmud olid punased ja laiali valgunud. Positiivne oli see, et kui talle kunagi kulmud tehti, siis tehti need niivõrd kitsad, et seal andis parandada ja teha kulmukuju laiemaks, et see punetus jääks uue eskiisi sisse. Pärast ei saanud klient peegli eest ära ning õnnest kukkus ta mind musitama ja hiljem kirjutas mulle pika kirja, kuidas ta läks koju arvutisse tööd tegema, pani peegli enda ette ja lihtsalt istus ning imetles ennast. See on tore, kui saad teada, et teed õiget asja.