Siin pole ka küsimus mingis latis, mida naisteajakirjad ja portaalid järjepidevalt häid mehi kirjeldavate lugudega tõsta suudavad (mis iseenesest ei ole üldse halb), sest sümpaatia teke ei arvesta latiga. Meeste puhul ei saa väga lati tõstmisest selles kontekstis rääkida, sest nad ei loe naistest rääkivaid ajakirju, pigem vaatavad sporti vms.
Keskmine mees ongi oluliselt lihtsam ja robustsem olevus ning teda huvitab basic. Kui naine läheb šampooni ostma, siis ta teab täpselt, et tal on vaja niisutavat läiget lisavat õrna lavendlilõhnalist ning kuue ekstraktiga tervendavat šampooni veel mõne lisandiga. Kui mees läheb poodi, siis ta otsib pudelit, millele on kirjutatud «Šampoon».
Muuseas just lugesin, et naatriumlaurüülsulfaati (nn vahutekitaja) sisaldavat šampooni ei soovitata osta, sest see on nahka ärritav, kahjustab südant, maksa, aju, silmi ning põhjustab köha, peavalu, iiveldust ja oksendamist. Naised ilmselt teavad seda, aga no meeste pudelisse võid seda ainet topelt panna, nad ei loe seda nagunii ja kuna eesti mees ka eriti ei kurda, siis on eriti loll seis – ostab aina seda šampooni juurde ja muudkui kannatab. Aga talle kindlasti meeldib, et kõvasti vahutab.
Töötan tugeva naiste ülekaaluga ettevõttes, kus 70 protsenti töötajatest on õrnemast soost. Aga ka keskmine vanus on 40. Minu jaoks jaotub see seltskond kaheks: minust vanemad kolleegid on enamjaolt õnnelikus või veidi vähem õnnelikus kooselus ning minust nooremad on enamjaolt vallalised. Tunnetan end üsna piiri peal olevat ja ilmselt siis varsti muutub ka minu perekonnaseis – statistiliselt tundub tõenäoline.
Kuulsin täna, et kõik noored ja toredad põuda tunnetavad tütarlapsed pidavat oma pensioniga LHVsse üle minema, sellist trendi olevat märgatud. Sest on tore ju ilusate noormeestega päeval poes juttu puhuda. Uurin ka homme, mida nad pakuvad. SEBs on üsna igav, pole siiani ühtegi huvitavat pakkumist/tutvust saanud. Ja mul on kuldkaart.