/nginx/o/2010/12/03/477375t1h7eb6.jpg)
Hiljuti filmi «Rotilõks» võtetega lõpetanud režissöör Andres Puustusmaa kirjeldas ajakirja Mood detsembrinumbris, kuidas Eesti naised põgenevad romantilistesse suhetesse, mis aga leevendab vaid ajutiselt nende sisemist ebaselgust.
Hiljuti filmi «Rotilõks» võtetega lõpetanud režissöör Andres Puustusmaa kirjeldas ajakirja Mood detsembrinumbris, kuidas Eesti naised põgenevad romantilistesse suhetesse, mis aga leevendab vaid ajutiselt nende sisemist ebaselgust.
Režisööri hinnangul on naiste puhul Tallinnas riietumine ja väline olek seotud suhetega ehk «suhtes teiste inimestega».
Eestis ei leia tema sõnul naine üles, mida ta tahab – seega põgenetakse paarisuhtesse, iseendas selgusele jõudmata. «Suhte otsimine ja leidmine on nagu ibuprofeen hambavalu puhul – tablett võtab valu ära paariks tunniks, mitte ei ravi põhjust,» märkis Puustusmaa.
Romantiliste suhete koha pealt lisas filmimees: «Armastust ei saa pildistada või filmida või kuidagi sel kombel jäädvustada.» Kuigi kõik seda muusikas, kinos ja kunstis teha üritavad, kahtles ta, kuivõrd see välja tuleb.