Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Vahvad pusad teevad tuju heaks!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kätrin Avarmaa loob vahvate piltidega pusasid lastele ja täiskasvanuile
Kätrin Avarmaa loob vahvate piltidega pusasid lastele ja täiskasvanuile Foto: osta.ee

Osta.ee blogi jätkab Eesti disainerite tutvustamisega. Täna räägib oma töödest ja tegemistest HILP pusade looja, noor ja andekas Kätrin Avarmaa.

Kätrin Avarmaa on noor disainer, kes alles 2014. aastal lõpetas Eesti Kunstiakadeemia tekstiilidisaini erialal. Pärast kooli lõpetamist sündis loomuliku jätkuna rõivabränd HILP, mis valmistab limiteeritud koguses riideid naistele, meestele ja lastele. Hilp-i eesmärk on pakkuda kiiksuga riideid, mis panevad naeratama. Burgeriõgija ja Tulnukas on vaid mõned näited  Hilp pusade temaatikast. Vestleme särasilmse Kätriniga ning uurime Hilp-i igapäevategemiste kohta. 

Burgeriõgija pusa
Foto: Osta.ee
Burgeriõgija pusa Foto: Osta.ee Foto: osta.ee

Kust on Hilp bränd alguse saanud? Kindlasti on selle taga mingi lugu. Millest tekkis idee?

Tulnuka pusa
Foto: Osta.ee
Tulnuka pusa Foto: Osta.ee Foto: osta.ee

Mul on alati olnud suur kirg mustrite ja materjalide vastu, mistõttu läksin õppima EKA-sse tekstiilidisaini. Tahtsin väga teha enda mustritega riideid ja samuti tegeleda taaskasutusega. Otsustasin esialgu luua väikese koguse enda disainiga tooteid ja testida, kuidas need inimestele peale lähevad. Läksin neid müüma EKA jõululaadale, kus ma sain väga positiivset tagasisidet.  Peale seda hakkasid tuttavad huvi tundma ja nende kaudu levis informatsioon edasi. 2015. aasta märtsis lõin enda ettevõtte.

Millest-kellest pärineb brändi nimi Hilp?

Kasutasin algselt vanu t-särke aplikatsioonide loomiseks. See tähendab, et andsin hilpudele uue elu. Hilp tundus loogiline nimevalik ning see on ka lihtne ja meeldejääv.

Loe täispikast intervjuust edasi,  kust ideed tulevad, kuidas ühel toredal laadal müügitelgist ilma jäädi ning millised turud plaanitakse lähitulevikus vallutada.

Tagasi üles