Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Happerünnaku üle elanud noorest naisest sai moebrändi reklaamnägu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: Kuvatõmmis/Youtube

26-aastane Laxmi Saa oli kõigest 15-aastane, kui vanem mees viskas talle hapet näkku, sest naine keeldus temaga abiellumast. Nüüd on Saa India populaarse moebrändi Viva N Diva reklaamnägu, et muuta «ilu tavalisi standardeid».

Saa võitleb selle eest, et hape poleks Indias niivõrd kergesti kättesaadav ja et happerünnaku toimepanijad saaksid karmimad karistused. Saa on esimene happerünnaku üle elanud naine, keda kasutatakse moebrändi kampaanias modellina, edastab Huff Post.

Kampaania nimeks on «Vapruse nägu» ja sellega tõmmatakse tähelepanu sellele, kuidas ühiskond suhtub ohvritesse ja mida peetakse levinud tõekspidamiste järgi ilusaks. Viva N Diva esindaja sõnas, et loodetavasti on Saast tehtud fotod teistele ohvritele eeskujuks ja nad tunnevad end taas ilusana.

Saa ütles BBC Newsile antud intervjuus, et tema jaoks on see hea võimalus teistele eeskujuks olla. «Ühtlasi on see võimalus saata kurjategijatele sõnum, et naised ei kaota oma vaprust pärast seda, kui neid on happega rünnatud, hoolimata sellest, et see röövib nende füüsilise ilu,» ütles noor naine.

Tagasi üles