Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Galerii: ehtebrändil Monquér valmis koostöös blogija ja modelli Anni Jürgensoniga uus kollektsioon

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy

Ehtebränd Monquér esitles uut aasia kultuurist inspireeritud kollektsiooni, mis valmis koostöös Eestist pärit ning rahvusvaheliselt tuntust kogunud blogija ja modelli Anni Jürgensoniga. Antud kollektsioon on Monquéri esimene koostööprojekt terve kollektsiooni loomiseks.

Monquéri värskelt esitletud kollektsioon kannab nime «Tori», mis pärineb jaapani keelest. Just jaapanikeelsest sõnast tori, mis tähendab lindu, Anni Jürgenson kollektsiooni loomiseks inspiratsiooni ka sai. «Linnud on ühed graatsilised olendid, kes on aegade algusest peale seisnud vabaduse ja rõõmu eest,» iseloomustab autor kollektsiooni tagamaid. Jürgensonile ei ole see esimene kokkupuude ehtedisainiga ‒ ta on aastaid loonud omanäolisi kõrvaehteid, mis on saanud märkimist nii kodu- kui ka välismaa moemeedias.

Artikli foto
Foto: Maxim Toome

Monquéri kollektsiooni «Tori» kuuluvate sõrmuste, kaelakeede, käevõrude ja kõrvarõngaste voolujooneline disain on inspireeritud elegantsest õnnekurest ehk jaapani kurest (Grus japonensis), kes tähistab sealses kultuuris ustavust ja truudust. «Usutakse, et õnnekured toovad inimeste ellu tasakaalukust ja rahu,» teab Jürgenson kollektsiooni iseloomustamiseks lisada.

Monquér on alates 2012. aastast tegutsev kodumaine ehtebränd, kelle loodud ehted esindavad puhtust, kaasaegsust ja minimalisimi ning mille disainis ja materjalide valikus ei ole midagi juhuslikku ega üleliigset. Monquér’i stuudio asub aadressil Villardi 24 ning brändi tegemistega saab olla kursis Monquér’i Facebooki lehekülje ning Instagrami konto vahendusel.

Monquér’i ehteid saab lisaks stuudiole soetada ka veebipoe monquer.com vahendusel.

Tagasi üles