- Eileen Gittins, Blurbi looja
Gittins on naljaga pooleks öelnud, et tema ametinimetus peaks olema «jutuvestja». «Läbi lugude – äri, ettevõtluse ja klientide kohta – õpivadki inimesed äri hingeelu tundma,» arvas ta. Just erinevad lood on tema arvates need, mis inimesi motiveerivad. «Juhtimine on osaliselt ka jutuvestmine – see on tehniline ettevõtmine alates õigest hääletoonist kuni firma looni, alates isiklikest lugudest kuni konkreetsete ärilugudeni, mis meeskonda motiveerivad.»
Gittins ütles, et väga oluline on juba algusest peale olla üsna karm ja küsida endalt, kas see idee on miski, millega tahad järgnevad 5-7 aastat tegeleda? «Iga ettevõtja peab oma ideed armastama, aga samas peab olema valmis selleks, et keegi ütleb, et su idee on jama – sel viisil saad oma ideed arendada vastupidavamaks.» Gittinsi sõnul tuleb endalt küsida ka seda, kui suur on võimalus, et see idee läheb käiku ja kas sa suudad seda ellu viia oma praeguste ressurssidega? Sinu turg peaks olema üsna lai, kasvav ja kättesaadav.
- Jacqueline Novogratz, Acumen Fundi looja
«Kuigi tähtis on aru saada, mis on katki, on palju tähtsam see, et sa ei tähtsustaks seda üle,» ütles Nozogratz. Pigem tuleks keskenduda sellele, mida sa soovid luua. «Haara ilu ja võimalusi ning näe lõputut potentsiaali, mis su ees on. Ära kuluta aega asjadele, mis on katki, loo uus mudel ja leia inimesed, kes on valmis sind aitama.»
Novogratz rõhutas sedagi, et inimesed ei tohiks unustada, et nad seisavad tegelikult väga tugeval pinnasel. Me sõltume suuresti neist inimestest ja ideedest, mis on eksisteerinud juba enne meid.