Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Galerii: #HMBalmaination kogunes New Yorgis suurele moepeole

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy

20. oktoobril tegi New Yorgi Wall Streetil staaridest tulvil publiku ees globaalse moelavadebüüdi kollektsioon Balmain x H&M. 

Olivier Rousteingi loodud glamuurse, jõulise ning rikkalike detailidega kaunistatud kollektsiooni eksklusiivset esitlust olid teiste külaliste seas nautimas ka Diane Kruger, Alexa Chung, Rosie Huntington-Whiteley ja Kylie Jenner. Kollektsioon on saadaval alates 5. novembrist 250 kaupluses üle kogu maailma ning veebipoes.

Futuristlikku metroopeatust meenutava kujundusega saalis veedetud õhtu tõi kokku moe ja muusika ning oli sama julge ja võimas kui Rousteingi looming. Pärast kampaania eksklusiivse muusikavideo vaatamist, mille peaosas säras Kendall Jenner, kütsid rahvahulga kuumaks tantsutrupid. Lavalaudadele astusid modellid Gigi ja Bella Hadid, Jourdan Dunn, Alessandra Ambrosio, Karlie Kloss, Joan Smalls jt.

Pärast moeetendust üllatas publikut eksklusiivse 90ndate stiilis live-kontserdiga Backstreet Boys. Staaridest ning moemaailma pressi esindajatest tulvil publik tähistas #HMBalmainationi lansseerimist hoogsa peoga hiliste öötundideni. Kõigil fännidel kogu maailmas oli võimalik peole kaasa elada Periscope'i rakenduse otseülekande kaudu ja saada üritusest osa sotsiaalmeedia vahendusel, kasutades teemaviidet #HMBalmaination.

«Täna õhtul täitus mu unistus. Energia ja õhustik olid uskumatud, ning see, et Backstreet Boys esines spetsiaalselt Balmain x H&Mi esitlusel, oli imeline. H&Miga koostööd teha on suur au ja tänaõhtune esitlus oli unustamatu kogemus,» sõnas Balmaini loovdirektor Olivier Rousteing.

«Esitluses peegeldus kollektsiooni Balmain x H&M tõeline iseloom - energiline, positiivne ja glamuurne. Sellise kogemuse osaliseks saab elus vaid korra ja ootame kannatamatult, et saame seda tunnet jagada klientidega, kui kollektsioon üle kogu maailma poodidesse jõuab,» ütles H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

Tagasi üles