Samuti olid meeste seas populaarsed hästiistuvate pintsakute ja vestide komplektid. Õrnema soo meeleheaks ei koosnenud menukaimad valikud sugugi must-valgetest toonidest – enamus panuseid tehti kollektsioonidele, kus meesmodelli ilustasid veinipunased toonid ja aksessuaarid.
«Vaadeldes Osta.ee keskkonnas kõige kõrgema lõpphinnani jõudnud rõivakomplekte, siis peab nentima, et meie mehed pole sugugi hallid hiirekesed. Eelistati just romantilisi ja julgeid valikuid, kus tooni andsid šikid detailid, edevad ruudud ja moodsad värvid,» kirjeldas Eesti mehe maitset Osta.ee turundusjuht Kadri Raig.
Tundub, et Eesti meest ei vaimusta tavaline särk-pintsak koosluses, vaid teda paneb särama mahlakam ja silmapaistvam outfit. «Selle tõestuseks on Eesti mehe väikesed panused ja jahe tähelepanu riietele, mis just seda stiili esindasid. Oksjon lükkas ümber eelarvamuse Eesti mehest, kes ei pidavat tähelepani pöörama ei oma välimusele, ega stiilsele riietusele. Aktiivne osavõtt ja julged valikud vähendasid seda müüti,» tunnustas Raig.
Osta.ee keskkonnas viidi läbi omanäoline Rocca al Mare meestekampaania, mille raames läksid oksjonile 10-eurosendise alghinnaga stilist Liisi Eesmaa loodud kümme kütkestavat meesterõivaste komplekti. Ühtekokku tehti kümnele pakkumisele 819 pakkumist ning populaarseim komplekt pälvis tervelt 102 pakkumist.