Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Facebookist saab ostukeskus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Dagmar Lamp
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Facebook tuleb viimasel ajal välja aina põnevamate uudistega. Alles teatasid nad, et kaaluvad «dislike» ehk «ei meeldi»-nupu lisamist, nüüd aga kavatsevad nad Facebookile külge pookida šoppamisnupu!

See tähendaks muidugi, et Facebookist saab maailma suurim online-kaubanduskeskus, kirjutab Mashable. Šoppamis-nupu kaudu saad endale ostukorvi lisada riideid, kingi, kosmeetikat ja kasvõi elektroonikat ning selleks ei peagi Facebookist lahkuma. Samuti katsetatakse uut reklaamiplatvormi, mis laseks kasutajatel osta kaupu otse reklaamidel klikkides, ilma Facebooki-keskkonnast väljumata.

Sotsiaalvõrgustiku eesmärk on julgustada ostlema just mobiilseid kasutajaid, kuna praegused uuringud näitavad, et vaid kaks protsenti internetiostudes teevad nutiseadmete kasutajad. «Inimeste jaoks on mobiiline šoppamine keeruline ettevõtmine,» teatas Facebook. «Kogu protsess on liiga aeglane ja nõuab liiga palju klikke, et maksmiseni jõuda. See on halb nii klientidele kui kaupmeestele.»

Facebook pole muidugi ainus veebihiiglane, kes katsetab ostlemisteemadega. Twitter ja Pinterest on samuti lisanud oma saitidele e-poe platvormid ja Facebookile kuuluv Instagramgi katsetab «osta»-nupuga.

Tagasi üles