«Siin info liigub ja inimesed töötavad selleks, et mind ja teisi alustavaid ettevõtjaid aidata. Mul on oma nõustaja, kelle poole võin alati pöörduda ja kes mind alati õige inimese juurde suunab. Olen saanud väärtuslikke kontakte ja olulisi teadmisi majandusest, turundusest, juurast. Näiteks soovitati mul taotleda praktikandi juhendaja toetust, mille saamise üle on mul eriti hea meel, sest temast on ka väga palju abi,» rõõmustab Liina.
Liina ettevõtmise esimesed viljad tulid suusõnalisest turundusest. «Pärast Eesti laulu suurenes kleiditellimuste arv meeletult - jõuluks tegin näiteks ligi 100 kleiti. Mida suuremaks ettevõtmine kasvab, seda rohkem tuleb turundust ja müüki süstematiseerida. Mul on näiteks head partnerid ilusalongide seas, samuti teen koostööd Expressions`i ehetepoega, kelle praakehted ma oma töös ära kasutan - seega natuke taaskasutust ka.»
Novembris jõuab Liina toodang ka traditsioonilise poe lettidele Pepe Jeansi rõivapoes Viru keskuses. «Plaanin turundusele rohkem rõhku panna – kohe valmib uus koduleht, ning kavatsen ka erinevaid ettevõtluse taotlusvõimalusi ära kasutada, sest mu suurim unistus on muuta oma toodang tuntuks ka väljaspool Eestit.»
Liina peab oma edu võtmeks eelkõige teistest eristumist: «Tegelen ise ka kangastele siiditrüki loomisega, mis annab minu toodetud riietele kohe oma näo. Samuti olen õnnelik, et õppisin Tehnika Kõrgkoolis just tehnilist disaini, sest see annab täna mulle ka kvaliteedieelise lõigete valmistamisel, tehnoloogia välja töötamisel ning õmblemisel.»
Liina rõhutab, et kliendi südame võitmisel mängib rolli ka stilistikanõu: «Tuleb ausalt kliendile öelda, kui lõige talle ei istu ning soovitada mudeleid, mis kandjale paremini sobivad. Lihtsalt müügitehingu jaoks halvasti istuvat eset tagant kiites ei rõõmusta tehing kumbagi.»
Edukuse kohta on Liinal selge seisukoht: «Hakkaja tuleb olla! Mitu korda olen mõelnud, kui lihtne oleks olla palgatöötaja, kuid kas see ka sisemist rahulolu pakuks? Inimene, kellel pealehakkamist on, leiab alati lahenduse.»