«Kulutame palju aega, energiat ja raha – ent tunneme häbi ja süümepiinu, kui me peaksime põruma,» jätkas Slater. «Veatut ideaali pole aga võimalik luua, sest seda pole olemas. Meie ettekujutus sellest, mis on ilus, on kujundatud neist fotodest, mida me alalõpmata näeme.»
Lõpuks tekibki arusaam, et me kõik «peame» sellised välja nägema ning see vähendab enesehinnangut, tekitab viha ja põlgust enda vastu, ebakindlust, häbi, suureneb depressiooni risk ning rahulolematus. Kuidas sellest nõiaringist välja murda?
«Selleks, et seda survet vältida, peaks iga naine olema teadlik, kuidas ta mõtleb endast kui naisest,» selgitas Slater. Tema sõnul peaks naised endalt küsima: kas minust piisab sellisena, nagu ma olen? «Me peame teadvustama ja hindama seda, mis defineerib meid kui naisi lisaks välimusele: intellektuaalsus, emotsionaalne intelligentsus, tööalane edu, head suhted, loomingulisus, empaania ja kaastunne, vastupidavus ja tugevus, lojaalsus ja juhtimisoskus, headus ja armastus, tervis,» tõi ta näiteks.
Ära sukeldu teise inimese reaalsusesse ega võta omaks tema definitsiooni naisest. Selleks, et iseendast parem kujutluspilt saada, soovitas Slater keskenduda hetkele, mitte lasta mineviku raskustel ja tuleviku ärevusel kaasa haarata. Lülita muu müra välja, siis on praegust hetke lihtsam selgelt näha.
«Olevikule keskendumine aitab meil ennast paremini mõista, me saame parema ülevaate oma mõtetest ja tunnetest ning ka sellest, kuidas need võivad meid vahel negatiivselt mõjutada,» selgitas Slater.
Dove käivitas hiljuti uue #NoLikesNeeded kampaania, mille eesmärgiks on noortele neidudele meelde tuletada, et meeldima peab ainult iseendale, mitte teistele.