Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Lindex kutsub kliente aluspesumodellideks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Foto: Lindex

Lindex kasutab uut lähenemisviisi ja arendab eelmistel aastatel edu saavutanud aluspesukontseptsiooni Bra-volution edasi kampaaniaga, milles 2016. aasta kevadise aluspesukollektsiooni modellidena astuvad üles Lindexi kliendid.

Viimasel kahel aastal on Lindexi uut kontseptsiooni Bra-volution esitlenud Lindexi töötajad. Bra-volutioni kampaaniaid saab pidada suureks õnnestumiseks nii läbimüügi kui klientide üldise hinnangu põhjal, sest kontseptsiooni selgus ja arusaadavus aitab neil lihtsamalt oma lemmikmudelit leida.

«Soovime, et veel rohkem naisi saaks tõuke leida oma lemmikrinnahoidja ja kutsume seekordsesse kampaaniasse appi meie kliendid. Kampaania peaks mõjuma isikliku ja innustavana. Julgustame kõiki naisi oma osalemissoovist teada andma ja loodame, et meie kampaania võetakse hästi vastu,» sõnas Lindexi turundusjuht Anne-Kathrine Almark.

Kliendid, kes osutuvad kevadkampaaniasse väljavalituks, osalevad ainulaadsel moesündmusel, kus nad saavad päeva jooksul modellitööd proovida.

«Kampaaniasse valitud naiste eest hoolitseb suurepärane abiliste rühm, kuhu kuuluvad juuksurid ja meigikunstnikud, stilistid ja fotograafid. Tahame pakkuda osalejatele täiesti ainulaadset päeva ja võimalust tunda end tõeliste staaridena,» selgitab Lindexi kampaania projektijuht Lena Wall.

Modelliks saab kandideerida Lindexi kodulehel.

Foto: Lindex
Tagasi üles