Eesti aksessuaarimaastikule on saabunud uus kaubamärk. 5. oktoobril lansseerib uus Alton oma esimese kollektsiooni.
Vaata pilte: uus Eesti aksessuaaribränd Alton esitleb esimest kollektsiooni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesliide ALT tähendab aga brändi loojate jaoks palju rohkemat kui ainult alternatiivi – sinna kolme tähte on nad peitnud oma hinge, perekondlikud traditsioonid, elustiili, ilusad mälestused ja palju muud, mida sõnadega edasi anda ei ole võimalik.
Oma loomingus on disainerid sidunud loodusliku inimlooduga – naha tekstiiliga. Sellise kooslusega antakse väga pikkade traditsioonidega vanale materjalile uue hingamise ja värskema näo.
Altonis segunevad teisitimõtlemine, isiksused, elujanu ja boheemlus. Me kõik oleme unikaalsed ja just seda tahetakse ka Altoni käekottidega nende kandjaile edasi anda.