Kõik Instagrami kontod pole võrdsed. Kui mõne sõbranna kohvipilt võib saada minutitega 500 südamekest, siis võib sinu täielikult tähelepanuta jäänud pilt olla märgiks, et teed midagi valesti.
Buste märgib, et tegelikult pole Instagrami menuks vaja midagi erilist. (Loomulikult ei ole praegu jutuks Kardashiani pere võsukesed.) Kui tahad, et su pildid jõuaks suurema auditooriumini, pead arvestama mõnd olulist pisiasja ja edaspidi neid eksimusi vältima.
1. Sa ei kasuta hashtag’e. Jah, hashtag’id võivad olla tüütud ja iiveldamaajavad, kuid nende õige kasutus annab piltide edasijõudmisele väga palju juurde, sest tänu korrektselt valitud teemale näevad neid inimesed, kes on huvitatud samadest asjadest mis sinagi.
Kui sa ei taha hashtag’iga pildi allkirja ja võlu rikkuda, lisa need kommentaaridesse. Nii on foto koos allkirjaga silmale hea vaadata, kuid siiski otsinguga lihtsalt leitav. #tasubmeeldejätta
2. Sa ei märgi asukohta. Pildi kohale jääv Geotag võimaldab ära märkida, kus on foto tehtud. Selleks tuleb Instagramile iga kord eraldi luba anda, kuid lisavaev on seda väärt.
Loomulikult ei taha sa kogu maailmale teada anda, kus elad või kus tööl käid (tõsiselt, ära tee seda), kuid kui sa oled restoranis, baaris, pargis või puhkusel, lase käia! Teadlikumad toitlustusettevõtted kontrollivad tihti, kas nende asutuses on häid pilte tehtud ja jagavad neid omakorda edasi. Mõlemad võidavad.