Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Imetamise kampaania hoiatab emasid: laps on see, mida sina sööd

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Brasiilias kogub populaarsust imetamist propageeriv kampaania, milles kasutatakse mõtlemapanevaid fotosid. Fotodel on rinda imevad beebid, kuid rinnale on joonistatud erinevad rämpstoidud.

Kampaania eesmärgiks on tõmmata imetavate emade tähelepanu sellele, et nad ei tohiks tarbida kiirtoitu, kirjutab Huff Post.

Rindadele on joonistatud näiteks gaseeritud jook, hamburger ja sõõrik ning pilte vaadates jääb mulje, justkui laps tarbiks rinnapiima asemel just neid toiduaineid. Kampaania sõnumiks on «laps on see, mida sina sööd», mis on sõnademäng tuntud ütlemisest «sa oled see, mida sööd».

Reklaamidel on kirjas ka see, et ema harjumused raseduse ja sellele järgneva 720 päeva jooksul (kokku 1000 päeva) võivad määrata, kas lapsel võib tulevikus tekkida tõsiseid terviseprobleeme. 2015. aasta märtsikuus tehtud uuring näitas, et naise toitumine raseduse ajal võib oluliselt mõjutada lapse tervist.

Kampaania kodulehel on märgitud, et armastus ja hoolitsus on lapse kasvatamiseks väga olulised, aga tähtis on ka emasid informeerida sellest, kuidas õigesti toituda ja lapse tervise eest hoolt kanda. Emad peaksid teadma, et imetamise ajal ei pea tingimata sööma midagi erilist, tuleb lihtsalt jälgida, et menüü oleks tervislik.

Vaata kampaania pilte siit!

Tagasi üles