Eloquii pakub naisterõivaid suuruses 46–56. USAs on kindlaks tehtud, et 65 protsenti naistest kannab pluss-suuruses rõivaid ja Eloquiid on reklaamitud kavalalt kui ainulaadset vastust nende naiste nõudmistele. Pluss-suurused saavad alguse rõivasuurusest nr 44, mis paljude teiste brändide puhul ongi kõige suuremaks pakutavaks suuruseks, kirjutab Forbes.
Keskmine USA naine kannab rõivaid suuruses 46, seega miks on läinud niivõrd kaua aega, et luua niisugune ettevõte, mis oleks suunatud kogukamatele naistele? «Me oleme lõpuks jõudnud murdepunkti,» sõnas pluss-suuruses moeblogija ja ajakirja Marie Claire kaasautor Nicolette Mason. «Minu jaoks on arusaamatu, miks on moetööstusel pluss-suuruste loomisega niivõrd kaua aega läinud. Nende rõivaste jaoks on nõudmine täiesti olemas ja ettevõtted tahavad ju kasumit teenida.»
Eloquii tegevjuht Mariah Chase tõi aga välja mitu põhjust, miks see nii võib olla. Esiteks võib asi olla selles, et kui rõivabränd valmistab riideid suurusele 36, siis nad ei hakka tegema riideid suurusele 46, kuna nad kardavad oma saledatest klientidest ilma jääda. Põhjuseks võib olla ka see, et suuremate rõivaste valmistamist peetakse kulukamaks. Chase selgitas, et tavaliselt teeb üks rõivabränd riideid suurustele 32–44. Kõigepealt tehakse valmis suurusele 38 sobiv rõivaese ja seejärel hakatakse seda siis kas väiksemaks või suuremaks tegema. Suuremate rõivaste jaoks on tarvis teha eraldi rõivaproove ja sellele on tarvis ettevõttel raha kulutada. Nüüd on aga see olukord muutumas.