Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Miks on pesubränd Victoria's Secret niivõrd edukas?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Victoria's Secreti pesu-show.
Victoria's Secreti pesu-show. Foto: Sipa Press

Victoria's Secret on naiste aluspesu tootvate ettevõtete seas kahtlemata esikohal. Kelmika nimega pesubränd kontrollib 40 protsenti aluspesuturust. Ükski teine pesufirma ei küündi selle ligilähedalegi.

Ärikonsultant Judith Russell kirjutas jaemüügiveebilehel The Robin Report, et Victoria's Secreti edu seisneb selles, et ettevõte on suutnud kõik konkurendid üle trumbata sellega, et nende lähenemine toodete müügile on professionaalsem, vahendab Business Insider.

Russelli hinnangul keskendub Victoria's Secret pesumüügile nii, nagu ükski konkurent teha ei saa. Victoria's Secret pakub klientidele konkurentidest paremaid pesudisaine, nad palkavad vaid oma ala tipptegijaid ja tekitavad kliendis tunde, et ta «poodleb supermodelli magamistoas».

Victoria's Secretil on ka rohkem ressursse, et koolitada alluvaid paremini tooteid tundma ning paremat klienditeenindust pakkuma. Populaarse pesubrändi poed on valdavalt roosat värvi, neis on väga mahe valgustus ja seinu ehivad suured supermodellide fotod. Valikus on väga palju erinevas suuruses rinnahoidjaid.

Tavalises pesupoes on aga neutraalne või pigem külm valgustus ja pesutooted pole sugugi niivõrd isuäratavalt välja pandud. Suuremates kaubamajades peavad müüjad olema kursis kõigi brändidega ega saa keskenduda konkreetselt ühele brändile, et seda parimal moel kliendile tutvustada.

Victoria's Secretil on aja jooksul välja kujunenud komme kasutada pesu näitamiseks «ingleid» ja seegi muudab brändi kliendi jaoks huvitavamaks. Kuna Victoria's Secret on n-ö nišibränd, siis nad saavad pakkuda kliendile personaalsemat ja paremat teenindust kui paljud konkurendid.

Samas tuleb tunnistada, et turule on sisenemas palju uusi brände – üheks populaarsust koguvaks pesubrändiks on näiteks Adore Me – ja seetõttu peab Victoria's Secret üha enam vaeva nägema, et tõestada inimestele, et nemad on oma valdkonnas parimad.

Victoria's Secreti pesu-show, esiplaanil modell Alessandra Ambrosio (foto Sipa Press).
Victoria's Secreti pesu-show, esiplaanil modell Alessandra Ambrosio (foto Sipa Press). Foto: Sipa Press
Tagasi üles