Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Suvine meestemood: ühele sinine, teisele metall

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Britt Rosen
Copy
Sinine ja oversized: pintsak 159,99 eurot, Cortefiel; T-särk ja püksid erakogu.
Sinine ja oversized: pintsak 159,99 eurot, Cortefiel; T-särk ja püksid erakogu. Foto: Siiri Kumari

Milliseid leebeid moetuuli võiks mehed sel suvel oma riidekappi tuulutama lubada, näitab enda seljas ette ja sobitab oma garderoobi Londoni moetudeng Taavi Tiidt.

Kui peaks suveks mehele soovitama üht trendiasja, võiks see olla sinine või roheline pintsak või ülikond, leiab ühes maailma mainekamas moekoolis London College of Fashionis moebrändide visuaalset ja praktilist identiteedikujundust ehk moebrändingut õppiv Taavi Tiidt, kelle tänavuse kooliaasta punkt oli märkimisväärne saavutus. Nimelt valiti ta paarisaja õpilase seast välja kaasa lööma Ühendkuningriigi suurima, John Lewise kaubamaja uue brändi loomises. See tähendab, et järgmisel kevadel võib ta minna Euroopa ühele rahvarohkemale poetänavale Oxford Streetile ja vaadata, kuidas näeb uus moemärk välja kuulsa kaubamaja vaateakendel või interjööris, mille autorite hulka kuulub ka tema.

Tagasi üles