/nginx/o/2015/06/19/4200963t1hbcf8.jpg)
Nišiparfüüme maale toov Fragnance Gallery avas 18. juunil pressile oma poe uksed. Poe juhataja Raili Rimm märkis oma esitluses, et enamasti naiste maitse parfüümivalikul muutub koos isiksuse arenemisega.
Nišiparfüüme maale toov Fragnance Gallery avas 18. juunil pressile oma poe uksed. Poe juhataja Raili Rimm märkis oma esitluses, et enamasti naiste maitse parfüümivalikul muutub koos isiksuse arenemisega.
15aastasele tüdrukule on lõhn kui enesetunnetus ja eneseteostus. Teismeline eelistab enamasti mahlast ja magusat lõhna: virsikut, vaniljet, karamelli või külma ookeani aroomi.
20ndates otsitakse lõhna kaudu armastust. Enim eelistatakse lillearoome: jasmiini, magnooliat ja maikellukest.
30-aastased naised soovivad aga lõhnaga toonitada oma seksuaalsust. Selleks valitakse rohkem sooja alusnoodiga lillearoome, muskust ja kergelt tsitruselisi lõhnu.
40-aastased naised valivad selliseid parfüüme, mis iseloomustaks vaid neid endid. Selleks sobivad juba tugevamad aroomid: muru- ja puulõhnad, sandlipuu, patšuli, kadakas, punane roos ja mesi.