Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Stringide aeg on ümber

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Pesumoes on toimunud viimase aasta jooksul suurem muutus ning seda just noorte naiste endi soovil. Stringide asemel ostetakse üha rohkem mugavaid püksikuid, mis meenutavad filmist «Bridget Jonesi päevikud» tuntud «vanaemapüksikuid».

New York Times kirjutab, et naised on hakanud eelistama mugavust. Üha rohkem ostetakse puuvillast ja kogu istmikku katvaid pükse, bokser-tüüpi ja kõrge pihaosaga aluspükse. Täispesu müük tõusis möödunud aastal koguni 17 protsenti. Seevastu stringide müük langes aastaga 7 protsenti.

«Aastatuhandevahetuse ja Y-generatsiooni tarbijarühmade seas peetakse täispesu lahedaks,» sõnas Euromonitori turu-uuringute rõivaanalüütik Bernadette Kissane. «Tangade hiigelaeg on läbi.»

Avaraid aluspükse tootva pesufirma Ten Undies looja Mayan Toledano sõnul on ka mugavad püksikud seksikad. «Ma arvan, et see on laialt levinud eksiarvamus, et meestele meeldivad pärlitega tangad ja pits-stringid,» avaldas ta arvamust. «Ausalt öeldes meeldivad meestele tüdrukud T-särkides ja valgetes aluspükstes.»

Kuna suurfirmad on selle mõistmisel olnud väga pikaldased, on see andnud paljudele naiste loodud väikefirmadele võimaluse turutühimikku ise täita. Naised teevad naistele lihtsat ja mugavat igapäevapesu, mis on enamasti valget värvi ja katab kogu istmiku.

Tagasi üles