Üha enam kaasatakse erineva kehaehitusega modelle reklaamikampaaniatesse, kuid Kenti ülikoolis tehtud uuring tõestas, et selleks on veel üks hea põhjus: keskmise suurusega modellid müüvad paremini rõivaid kui nende piitspeenikesed suguõed.
Uuring: keskmise kehaehitusega modellid müüvad paremini rõivaid
Kenti ülikooli professor Xuemei Bian viis läbi uuringu, milles uuriti 18-25-aastastelt naistelt, milliseid reklaamikampaaniaid nemad eelistavad. Tulemused olid üsna huvitavad: naised eelistavad nende firmade kampaaniaid, mis kasutavad toodete reklaamimiseks pigem keskmise kehaehitusega modelle, kirjutab Huff Post.
«Meie uuring näitas, et moetööstus ei peaks keskmise kehaehitusega modelle sugugi kartma. Veelgi enam, tavapärase kehaehitusega naised võivad isegi paremini rõivaid müüa kui piitspeenikesed modellid,» sõnas Bian.
Kuigi paljud rõivafirmad eelistavad endiselt saledaid modelle, kasutavad üsna paljud rõivabrändid oma kampaaniates modelle, kellega tavaline naine suudab paremini suhestuda.
Poed pole ainsad, mis üritavad moetööstust muuta. Näiteks Prantsusmaal keelati ära haiglaselt saledate modellide kasutamine ja Hispaanias ning Iisraelis on modellidele ette antud mõõdud, mis peaksid kindlustama, et modellide kehamassiindeks on normis.