Tuntud kiirmoebränd avaldas tänases pressiteates, et suve lõpus on Eesti turule saabumas ilutooted kontseptsioonist H&M Beauty. Kauplustesse paisatakse valik meigitooteid ja -vahendeid.
H&M hakkab kosmeetikat müüma
Iluosakonna avamine on osa H&Mi uue ilutoodete sarja lansseeringust. Viimase südames on mood, seda pidevalt areneva meigitoodete valiku näol, mis keskendub hooaja trendidele, ideedele ning värvidele. Tooted on müügil 900 poes üle maailma ning hm.com veebipoes.
Lansseerimine toimub ajal, mil jumestus on isikupärase välimuse loomisel tähtsam kui kunagi varem, olgu stiiliks loomulik, klassikaline või ultramoodne. Poodidesse luuakse iluosakonnad, mis annavad klientidele võimaluse trende katsetada ning avastada enda jaoks ainuomaseid lahendusi.
«Oleme põnevil, et H&M saab pakkuda moodi ka näole. See annab võimaluse olla leidlik ning loov ja nautida värvidega mängimist,» ütleb H&M Beauty kontseptsiooni looja Sara Wallander.
Tavavaliku meigitoodetele lisanduvad igal uuel hooajal piiratud koguses toodetud moetoonide kollektsioonid.