/nginx/o/2015/05/01/4016647t1h6371.jpg)
Kes ei tahaks osta riideid võimalikult odava hinnaga? Tänapäeval on see võimalus olemas, ka kasutamata riideid võib mõnikord osta väga soodsalt. Paraku ei mõelda enamasti selle, mis on sooduskauba tegelik hind.
Kes ei tahaks osta riideid võimalikult odava hinnaga? Tänapäeval on see võimalus olemas, ka kasutamata riideid võib mõnikord osta väga soodsalt. Paraku ei mõelda enamasti selle, mis on sooduskauba tegelik hind.
Fashion Revolution tegi sotsiaaleksperimendi ja pani Berliini tänavale müügiautomaadi, milles T-särgid maksid vaid kaks eurot. Soodne hind meelitas ligi palju ostjad, kellele näidati, kuidas nõnda odavaid riideid tegelikult toodetakse ja kuidas inimesed vähem arenenud riikide tehastes seetõttu kannatavad.
Seejärel anti inimestele valida, kas siiski osta see särk või annetada sama raha hoopis heategevusele. Kaheksa inimest kümnest otsustas viimase kasuks.
Video avaldati Youtube’is moerevolutsioonipäeval, 24. aprillil.