Eesti naisi hullutavad sel sügisel trendikummikud

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Tallinna Kaubamaja loovjuht Kristina Herodes kinnitas Eesti naiste selle sügise eelistusi kommenteerides, et tungiv nõudlus on stiilsetele kummikutele.

Herodese sõnul on Eesti naiste tarbimisotsuste suhtes toimunud oluline muutus. «Inimesed ei ole enam manipuleeritavad, mis on klientidele suur kompliment,» leidis ta. Naised eelistavad varasemaga võrreldes isikupärasemat stiili ning puudub üks kindel riideelement, mida kõik kannaksid. «Ilmselt on infot nii palju, et inimesed on stiiliküsimustes targaks saanud ja julgevad enda maitse põhjal valikuid teha,» arvas Herodes.

Naiste lemmikuks on sel hooajal pehme ja südamlik stiil, märkis Kaubamaja loovjuht. Ta lisas, et mitmed hooajad järjest domineeris asjalik ja range rõivamood, kuid praegu eelistatakse pigem boheemlaslikke riideesemeid.

Lisaks on huvi tõusnud Eesti moemärkide vastu ning arvatavasti see tendents jätkub. «Need on maailmas väga originaalsed kollektsioonid, mis mõeldud just meie inimestele ning mulle teeb rõõmu, et inimesed oskavad seda hinnata,» sõnas Herodes. Ta märkis, et eelistatud moemärkide esimese kümne hulka kuulub lausa viis Eesti brändi – Ivo Nikkolo, Mosaic, Hansmark, Althea ja Kairi Vilderson.

«Selle sügise kõva hitt on superšikid kummikud,» kinnitas Herodes. Kui varem ei olnud kummik stiilne rõivaelement, siis nüüd kaovad need riiulitelt loetud päevade jooksul. Eesti kliimat ja saabaste liksuslikku disaini arvestades on nende populaarsus arusaadav, leidis ta.

Herodese sõnul on viimasel ajal nii naiste kui meeste vaimustuse osaliseks saanud fantaasiarikkad pikad sallid, mida ta peab siiski pigem hetke ajel tehtud ostuvalikuks. Märgatavalt on sel sügisel naiste huvi tõusnud karusnahast ja kootud vestide vastu, mis Herodese kinnitusel on väga mugavad ja soojad.

Lisaks tõi Kaubamaja loovjuht hooaja populaarsete valikutena välja kudumid (näiteks maavillased, koemustrilised, lõbusalt kirjalised), karupüksid (kõikvõimalikud soojad retuusid, kootud püksid, villased säärised ja paksud sukkpüksid), militaarsete detailidega või klassikalise mudeliga mantlid ja jakid ning kvaliteetmaterjalid.

Viimase aja kõige ostetumateks Eesti toodeteks on Herodese sõnul näiteks Ivo Nikkolo kootud kleidid, šikid villased mantlid ja topid, Bastioni jakid ja Mosaici kudumid. «Inimesed on targad ja leiavad kollektsioonide parimad pärlid kiiresti üles ja disainerid on selleks sügiseks valmistudes teinud tõesti suurepärast tööd,» leidis ta.

Välismaisetest kollektsioonidest on Eesti naiste lemmiktoodeteks näiteks Derhy isikupärased kleidid ning Betty Barclay ja Taifuni hästi istuvad jakid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles